Ahad, 1 Ogos 2010

lepak-lepak...

2 hari dah aku tak tulis apa-apa pada blog nie....

hari sabtu xda buat apa pun duk..duk rumah je..lepak-lepak kat rumah sambil tengok tv..
petang keluar kejap,pergi tesco beli barang rumah..pastu malam pergi ambik kak yani kat rumah die kat semarak(damansara jugak)..
ajak die tidur kat rumah aku..coz esok nya kite orang nak pergi KL..nak pergi shopping..heheheh
sambil-sambil cuci mata..
aku tengah plan nak beli barang kawin cikit-cikit..tu aku ajak je die pergi..bukan apa daripada duk rumah je baik aku keluar jugak sekali sekala...
kite orang pergi ambil die dalam kul 9 malam..pastu datang rumah aku..
ingat malam tu nak ajak pergi uptown (kota damansara) tapi letih lah pulak..coz nya masing-masing same-same penat...bukan apa hari sabtu tu k.yani keluar picnik dengan kawan-kawan die..tu sampai penat...
apa-apa pun esok nak pergi KL pulak..so nak tak nak kena lah tidur awal jugak...


hari ahad 1/8/2010
aku dengan k.yani keluar pergi KL..jalan-jalan cuci mata..heheheh
and sambil habis kan duit...
lama jugak kita orang keluar...
macam-macam tempat kite orang pergi...huhuhu...maklum lah baru boleh keluar same-same..nak-nak aku yang xpernah keluar pergi mana-mana sendiri..tu macam best je pulak boleh keluar nie...

macam-macam tempat kite orang pergi...
sogo,jalan tunku abduk rahman,n mcam-macam lagi lah...
sampai naik lenguh dah kaki nie...
kuat sangat jalan..
k.yani macam-macam beli..heheheh...tapi tak puas hati lagi..coz die rasa macam tak beli apa-apa pun pada die...hhahahha..lawak betul..padahal masa kat sogo die dah beli kasut pun...ehehhh..k.yani k.yani...huhuhu
pening aku..tapi ikut je lah...happy jugak..wakakakkak

kite orang balik malam..sampai rumah betul-betul pukul 8 malam..
penat tak boleh nak cakap rasanya...
pastu aku pergi hantar k.yani kat rumah die pulak..kat semarak...
pas hantar k.yani aku balik mandi,gosok baju sekolah budak-budak nie (anak saudara aku) pastu aku terus je tidur..coz nya kalau aku tak tidur mahu nya aku xbagun kerja esok....

tidur dengan nyenyaknya...

kenangan keluar ronda-ronda bersama dengan k.yani akan tetap menjadi kenangan...
happy sangat-sangat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan