Ahad, 8 Ogos 2010

kepenatan

hari nie hari isnin...
malas nya nak buat kerja..tapi alu dah tahu yang xda kerja..heheheh
so hari nie boleh lah rehat kejap..
sambil-sambil layan facebook...

semalam baru balik dari kampung..penat masih lagi terasa...
kejap je rasa masa berlalu..
balik kampung 1 minggu rasa macam 2,3 hari je..huhu..xpuas duk kat kampung...
tapi time nie aku balik bukan suka-suka..tapi bersebab...mak aku sakit..huhuhu
3 malam die duk hospital...sedih aku tengok keadan mak aku...
doktar dah sah kan yang mak aku menghidapi penyakit batu karam dalam hempedu..n ada sedikit ketumbuhan dalam hempedu die...mak aku nak kena bedah...
bukan sekarang lah..mybe dokter akan bagi 1 tarikh nak buat tu...
sekarang ayah tengah iktiar berubat cara kampung...mintak-mintak lah semua nya baik...
insyallah...




masa kat kampung hari tu..hari sabtu..aku.kak.k.ngah and kak long balik kampung
kita orang balik kampung merempit(naik motor) best lah jugak..coz nya aku dah lama xmerempit nie..heheheh
balik kampung cari buah-buahan..macam-macam kita orang makan..
yang bestnya makan buah durian..best sangat-sangat nak-nak buah tu baru je jatuh dari pokok..hehehe
best...
selain tu kita orang makan buah langsat..yang tu lagu best coz nya nak makan kita orang just petik dari pokok je..hehehhe..sebab nya pokok buah langsat tu rendah je..eheheh...
tapi best lah...

bila pulak boleh makan buah-buahan macam tu pun xtau lah...ehhehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan