Selasa, 10 Ogos 2010

esok puasa

hari nie hari selasa..
kat ofis hari nie takda kerja pun..
semua relex je..hehheheh..

tadi lunch keluar makan dekat dataran sunway..kite orang (aku,k.lia,k.aini and k.gee) keluar makan kat sana..nak tahu kite orang makan apa.????ehehheheh
kite orang makan nasi ayam penyek...huhuhu...mula-mula makan tu...tapi ikhlas aku cakap memang nasi tu tak best langsung..tawar je..bak kta kak aini sup die macam air basuh kaki je...(geli dengar) sumpah aku tak nak dah makan nasi macam tu..huhuhu...

petang pulak kite orang keluar pergi makan kat gulan mee ( kota damansara)..
kat sini kite orang 1 ofis keluar makan..coz nya nak sambut kedatangan puasa...hehehehe
tapi macam salah tempat je..heheheh..xsedap jugak..wakakkakakakka..
tapi terpaksa lah makan jugak..coz nak jaga hati my lowyer...ehhehehe...
walaupun makanan tak sedap tapi kami paksa kan lah jugak diri nie makan benda tu..huhu..nasib baik tak keluar balik pun..wakakkaka...

apa-apa pun happy lah jugak...

esok bermula lah hari pertama menyambut bulan ramadan...
masuk lah tahun kedua aku terpaksa berpuasa berjauhan dengan mak ayah aku..huhuhu..sedih lah jugak sikit-sikit...huhuhu..terpaksa lah tabahkan hati nie...huhuhu

apa-apa pun harapan aku dapat tunaikan puasa dengan sepenuhnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan