Rabu, 11 Ogos 2010

bosan tahap gaban

hari nie hari rabu...hari pertama menyambut bulan ramahdan pada tahun nie..
pagi tadi buat pertama kali nya aku bagun sahur..hehehheh..selalunya susah aku nak bagun.mybe duk jauh dengan mak ayah kot buat aku terjaga..

pagi pergi kerja macam biasa je..naik kereta myve k.aini...
hari nie hari pertama puasa membuatkan aku tak bersemangat untuk melakukan kerja...
walaupun memang tekda kerja..wakakkakkkaka....
tapi hari nie memang best ar..aku and k.lia makan gaji buta je..coz nya hari nie kat ofis aku dengan die main game je..game zuma pulak tu..huhuhu...sampai rasa macam nak demam pun ada dah..mahu xnya..dari pagi sampai petang kite orang duk main game zuma tu...wakakakak
ambik masa time bos takda wakakakak..aku and k.lia kan pekerja contoh..wakakakkaka..

petang masa balik kerja aku and k.lia pergi pasar ramahdan..huhuhu
nak tau kat mana????wakkakakak
kat dedap 9 je..wakakkaka..suspen je kan...ehheheh
macam-macam kite orang beli..ikut nafsu lah kata kan..heheheh..maklumlah hari pertama puasa..wakakkak...
last-last tak habis pun makan semua tu...membazir je kan?????ehhehhe

tapi apa-apa pun nie semua akan tetap jadi kenangan berama....
maybe esok akan lebih baik lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan