Ahad, 15 Ogos 2010

sedih

hari nie hari isnin...hari yang paling malas untuk buat kerja...heheheh..xtau lah nape hari isnin nie diistiharkan hari malas sedunia...bagi group aku lah...wakakakka..

hari nie sedih cikit..pagi-pagi lagi dah bazirkan air mata...huhuhu
aku sedih sangat-sangat...
tadi call long tanya khabar mek...long cakap mek makin teruk...nak bangun pun dah xlarat..sedih aku dengar...badan die makin kuning...maybe kesan daripada ketumbuhan dalam paru-paru die kot...mak aku xpernah pun sakit lama macam nie..dah lah kite orang duk jauh semua nya...nak harapkan long dengan anak-anak die je mana lah nak larat..die orang pun ada kerja masing-masing jugak...sedih sangat-sangat..aku pulak terikat dengan kerja..dah lah aku nie makan gaji je..kaalau aku nie kerja sendiri mahu je aku balik kampung jaga mak ayah je...huhuhu..apa aku nak buat nie...duk sini pun perasaan aku xtenang...asik fikir kan pasal mak je...

dah lah dalam keluarga aku anak yang paling xdengar kata..selalu je buat mak susah hati...bukan tu je..aku lah anak derhaka buat mak menitiskan air mata nya...huhuhuhu
kenangan setahun yang lepas masih lagi segar dalam ingatan aku nie...

ya allah sesungguhnya aku xbersedia lagi dengan apa yang akan berlaku...
tolong lah sembuhkan penyakit mak aku..hanya pada mu mampu ku pohon ya allah...
masih banyak lagi dosa aku pada mak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan