Jumaat, 30 Julai 2010

30/7/2010

hari nie hari jumaat..
bosan gile duduk kat ofis,xtau nak buat apa....
kerje tengah takda..
semua staf duduk layan perasaan je...macam-macam ragam staf raja nor & su lyne....

hari nie mood aku ok je..xda yang buat jiwa kacau...
hehehhehe

aku dengan dia ok jugak..tak da yang buat hal,and xda yang mecok(merajuk)..ehhehehhe
maybe masing-masing dah malas nak layan kerenah masing-masing kot..
hari nie die busy..coz nya kerje lah kata kan....kurang mesej aku..hehehhe...awal-awal lagi bagi tahu takut aku marah die...ehheheh..aku tak kan marah nya klu aku tahu die keje..lain lah klu aku tahu die xkerja tapi tak mesej aku..yang tu memang aku pantang lah...hehehhe
apa-apa pun aku sayang pakwe aku tu...wakakaakak..ayat ambik hati tu...hehehhe..
sayang sangat-sangat kat dia (azahar)...

malam nie aku buat biskut....hehehehe..saje tak da keje kan...
nak tidur awal-awal pun buat apa..esok aku bukan keje pun..tapi nie mata pun dah rasa macam tak leh nak buka je..wakakkakakk...

apa2 pun esok je lah pulak ek..aku dah penat nie..
bukan penat apa..
tapi penat mata..coz nya dari pada tadi lagi aku duk mengadap laptop nie...
rosak mata aku dibuatnya...
dah lah sejak akhir-akhir nie asik xcukup tido je...mata pun dah nampak lebam..huhuhu..xpasal-pasal dah xlawa....

apa-apa pun boleh make up balik...hahhahah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan