Selasa, 27 Julai 2010

27/8/2010

hari nie hari selasa

pagi tadi datang ofis
xda semangat langsung nak masuk ofis..coz nya xcukup tido..semalam lepas dengar surah yassin dalam hp baru boleh tidur..aku pun xtau kenapa..sehari dua nie rasa macam sunyi je..jiwa pulak selalu je sensitif..telinga nie pulak xboleh dengar orang cakap benda yang bukan-bukan..sensitif je.mula lah air mata nie nak keluar...sampai bengkak-bengkak mata nie...

datang ofis bukak facebook..mula buka fb die...
terbaca mesej die dengan kawan die...
xkesah pun...
tapi bila tengok date n time tu rasa macam nak marah sangat-sangat..
coz nya time tu aku ada masej die..tapi die cakap nak tidur..aku xkesah pun..tp terbaca mesej tu..waktu yang same aku mesej die...rupa-rupa nya die duk mesej dengan kawan die dalam facebook...rasa macam ditipu je...
hanya tuhan je yang tahu perasaan aku time tu...
waktu aku perlukan die..die boleh buat xlayan je...tp dengan kawan die boleh pulak die layan...
aku nie sape pada die???????????????????????

sakitnya hati...
xtau nak cakap kat sape..
kenapa time nie jugak benda nie nak berlaku...
aku pening dah nak fikir benda nie semua...

cakap kat die..
boleh pulak die cakap aku cemburu buta,buat-buat cemburu...
salah ke aku cemburu pada orang yang tersayang..
salah aku ke semua nie........

terluka lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan