Khamis, 29 Julai 2010

pic terbaru...



hari nie hari khamis...
happy je..coz nya masalah semua nya dah selesai...
antara aku dengan zaha dah ok semua nya...
apa-apa pun ok dah lah...

hari nie keje macam biasa je...happy forever..hehhehe..coz nya bos xbalik-balik lagi dari pinang...
xtau lah bila die nak balik..lagi lama lagi bagus...ehheheh

tengah hari tadi keluar pergi ofis baru dekat sansuria..ehheheh
penat je gi sane
tapi xsabar dah rasa nya nak masuk ofis baru..coz nya lagi dekat dengan rumah..ehhehehe
lagi jimat masa n cepat sikit sampai xda lah jauh sangat aku nak kena jalan kaki...
tapi bos n menegar plan nak pindah masuk ofis baru dalam bulan 10 nie..
xkesah lah bila pun..janji aku dapat lah jugak merasa duk dalam ofis baru tu...bukan apa,.
awal tahun depan kan aku dah nak berhenti keje tu nk lah jugak merasa berada dalam ofis baru...ehheheh
apa-apa pun tetap sabar menunggu...

tadi dapat berita sedih dari kawan baik aku..
die bagi tau tentang kematian akak long die..kakak die tu aku kenal sangat-sangat..xsangka hari tu pertemuan last aku dengan dia..klu xsilap aku lepas rasa aidiladahar aku jumpa dengan dia kot...
apa-apa pun aku doa kan semoga tuhan menempak kan diri nya disisi orang-orang yang beriman..amin...

apa-apa pun kita yang hidup nie perlu teruskan kehidupan...
cayoookkk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan