Selasa, 27 Julai 2010

26/7/2010

hari nie hari isnin...
semalam gaduh dengan die...
sampai xboleh nak tidor langsung..

die asik sibuk dengan kerja die je..
aku nie die buat macam xwujud je..
sape aku pada die...

agak2 nya kalau aku buat die macam die buat kat aku nie apa die rasa ek...
marah ke,kecewa ke,sedih ke or sebalik nya???????
susah betul nak jawab soalan nie kan....huhuhu

sedih tahu buah hati sendiri buat xtau...
kalau kawan2 buat xtau xkesah lh..coz nya masih ada org tersayang untuk dengar keluhan hati nie..tapi kalau buah hati sendiri buat xtau..rasa sedih yang teramat-amat sangat...xtau nak cakap...

xpe aku sabar je lah selagi termampu..
paling tidak pun aku diam je...
lebih2 kan jadi benda lain pulak...
huhuhu...

kecewa yang teramat sangat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan