Rabu, 9 Februari 2011

keliru...

hari nie dapat msj daripada orang yang aku sayang...tapi tu dulu....

die msj nk jump aku..coZ aku ada bagi tau pasal perkahwinan aku..die nak jumpa aku buat kali terakhir...tp aku xnak jump die...huhuhu
apa aku nak buat nie...
die masa lalu aku...sekarang nie aku nak bersama dengan mylove je..
patut x aku hampakan perasaan die dengan menolak ajakan die...
pening dibuatnya....

apa2 pun aku xkan pergi jumpa dengan die..bukan kerana aku nie sombong dengan die..tapi demi masa depan n demi kebahagiaan rumahtangga yang akan ku bina xlama lagi..
aku dah nekat yang aku xkan jumpa dengan die lagi...

dia masa lalu aku...
sekarang aku ada masa depan yang lain..

aku harap die faham dengan situasi aku and xbenci pada aku..
moga-moga persahabatan kami akn berkekalan sampai bila2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan