Khamis, 23 September 2010

geram,marah.sedih...

hari nie kat ofis xda orang pun...
macam biasa2 lah jugak....
hari nie xda mood nak buat kerje(mmg xda keje pun)heheheh...coz nya hari nie kan hari jumaat...malas je nak keje..esok kan cuti...waskakakka

hari nie kak lia balik awal...
coz adik ipar die nak datang umah...
tapi sebelum die balik tadi sempat jugak die cerita kat aku pasal die dengan suami die (abg aril)
die ada masalah dengan abg aril...coz nya abg aril sekarang nie dah pandai tipu die...tu yang die nak marah sangat-sangat tu...
pastu abg aril siap buat email baru lagi nak chat dengan perempuan lain..
pastu k.lia nie add die jd kawan...(guna email lain jgk)hehehe...
pastu abg aril siap ajak k.lia jumpa lagi...mahu xangin die...hehehhe...
banyak2 lah bersabar ya akak...
walau paun aku xberada di tempat die tapi aku faham macam mana perasaan die...
moga2 rumah tangga k.lia xda apa2..

esok aku cuti....
tapi aku ada krusus..krusus kahwin tu...ehhehehhe
xsabar rasanya nak hadirkan diri dalam krusus tu.....maklum lah dah bersemangat nie...wakkakak
tapi xtau bila pulak nak kahwin nya....huhuhuhu....
apa2 pun tgu masa yang sesuai lah...
aku hadir krusus nie pun sebab nak buat persediaan je..mana lah tau kot2 dapat kawin ke..xda lah aku terkejar sana sini nak krusus pulak...hehehehe
gedik betul lah aku nie...wakakakkakak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan